Öğretmen Şarkıları Sözleri -Kısa Öğretmen Şarkı Sözleri

ÖĞRETMENLER GÜNÜ ŞARKISI SÖZLERİ
Öğretmen şarkıları sözleri,öğretmen şarkıları sözleri kısa,öğretmen şarkısı sözleri,ilk öğretmen şarkısı sözleri,öğretmenler şarkısı sözleri,öğretmenler günü şarkısı sözleri için sitemizi tıklayınız.

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ İÇİN ÖĞRETMEN ŞARKI SÖZLERİ :


öğretmen şarkıları sözleri pdf



Öğretmen Şarkı
Sözleri PDF indir 👇 

-Canımsın Sen Öğretmenim
-Benim Adım Öğretmen
-Anlat Bana Öğretmenim 
-Sen Varken Öğretmenim 
-Güler Yüzlü Öğretmenim
-Sevdik Sizi Öğretmenim
-Sen Varsın Öğretmenim
-Öğretmen Marşı


💓  💓 💓


Canımsın Sen Öğretmenim - Çocuk Şarkı Sözleri

Sıcacık Bir Yuvadayız
Hepimiz Bir Aradayız
Öğretmenimi Görünce
Coşarız Biz Seviniriz

Canımsın Sen Öğretmenim
Işığımsın Öğretmenim
Gönülden Bağlıyız Sana
Ayrılmayız Senden Asla

Sabırlısın Fedakarsın
Öğüt Verir Uğraşırsın
Hiç Durmadan Çalışırsın
Gülen Yüzün Hiç Solmasın


💓  💓 💓


BENİM ADIM ÖĞRETMEN SÖZLERİ

Bilginin ışığında yükselecek bu vatan,
Benim adım öğretmen bana emanet vatan,
İsterse bir şehirde ya da bir dağ köyünde,
Benim adım öğretmen gezerim belde belde,

Kolum kanadım lafım bilgi,
Bende bitmez coşar sevgi,
Başöğretmen izinde,
Yılmaz yürür bu Türk genci,

Kolum kanadım lafım bilgi,
Bende bitmez coşar sevgi,
Memleket sevdasıyla,
benim adım öğretmen 
Yılmaz yürür bu Türk genci ,

Pusu kursalar bile beni vursalar yine,
Benim adım öğretmen her demdeyim her yerde,
Benim evim bu vatan çocuklar geleceğim,
Son nefesimde bile öğretmen öleceğim,

Kolum kanadım lafım bilgi,
Bende bitmez coşar sevgi,
Başöğretmen izinde,
Yılmaz yürür bu Türk genci,

Kolum kanadım lafım bilgi,
Bende bitmez coşar sevgi,
Memleket sevdasıyla,
Yılmaz yürür bu Türk genci





Anlat Bana Öğretmenim Şarkı Sözü

Anlat bana öğretmenim
Eskileri yenileri
Öğret bana öğret bana 
Bir yol göster geleleceğe

Bilgi sende ışık sende
Doğru sende inanç sende

Sevgi sende görgü sende
Sabır sende güzel sende
Öğretmenim öğretmenim..

Anlat bana öğretmenim
İyi insan nasıl olur?
Eğit beni eğit beni
Bir aydınlık hayat için.


💓  💓 💓


Sen Varken Öğretmenim Sözleri

Sevgi nedir sevmek nedir
Sen öğrettin
Bilgi nedir bilmek nedir
Sen gösterdin

Güneşin doğuşunda
Yarının oluşunda
Hep senle biz
El eleyiz, öğretmenim

Yarınlar güzel olacak
Yarınlar bizim olacak
Sevginin (bilginin) anahtarı
Sen varken öğretmenim.

Söz ve Müzik: Sertaç İTGİN


💓  💓 💓


Güler Yüzlü Öğretmenim - Çocuk Şarkı Sözleri

Öğretmenim Öğretmenim..
Güler Yüzlü Öğretmenim..
Bizlere Sen Öğrettin..
Bu Yararlı Bilgileri..
Hiç Bir Zaman Ödeyemem..
Verdiğin Bu Emekleri..


💓  💓 💓


Sen Varsın Öğretmenim Şarkı Sözü

Aşımda ekmeğimde
İşimde
Ülkenin her yerinde
Sen varsın hep öğretmenim

Pırıl pırıl bir kalp desem
Sevgi hüner sanat desem
Can desem canım desem
Sen varsın hep öğretmenim.


💓  💓 💓


Sevdik Sizi Öğretmenim - Çocuk Şarkı Sözleri

Öğretmenim öğretmenim
Anne gibi sevdik sizi
Öğretmenim öğretmenim
Baba gibi sevdik sizi
Öğretmenim öğretmenim
Anne gibi sevdik sizi
Kardeşliği öğreten
Anne gibi sevdik sizi
Öğretmenim öğretmenim
Kardeşliği öğreten
Baba gibi sevdik sizi
Öğretmenim öğretmenim
Anne gibi sevdik sizi
Öğretmenim öğretmenim
Baba gibi sevdik sizi
Siz anlatan biz anlayan
Hep sizleri örnek alan


💓  💓 💓


ÖĞRETMEN MARŞI-Şarkı Sözü

Alnımızda bilgilerden bir çelenk,
Nura doğru can atan Türk genciyiz.
Yeryüzünde yoktur, olmaz Türk'e denk;
Korku bilmez soyumuz.

Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;
Yurdum seni yüceltmeye andlar olsun.
Candan açtık cehle karşı bir savaş,
Ey bu yolda and içen genç arkadaş!;

Öğren öğret halka hakkı, gürle coş;
Durma durma koş!
Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;
Yurdum seni yüceltmeye andlar olsun.

İsmail Hikmet ERTAYLAN


💓  💓 💓


ÖĞRETMENLER GÜNÜ ŞARKI SÖZLERİ

Öğretmenim Bana Hayal Kurmayı Öğret
Öğretmenim Bana Umut Etmeyi Öğret
Öğretmenim Bana Özgür Olmayı Öğret
Öğretmenim Bana Çocuk Kalmayı Öğret

Öğretmenim Bana Sevgi Yazmayı Öğret
Öğretmenim Bana Dostluk Yazmayı Öğret
Öğretmenim Bana Doğa Yazmayı Öğret
Öğretmenim Bana Barış Yazmayı Öğret

Öğretmenler Günü Şarkısı - Sinem Demiroğlu



Öğretmen İle İlgili Şarkı Sözlerini PDF İNDİR



























İLGİLİ ARAMALAR 👇

Öğretmenler için şarkı sözleri,
Anlat Bana Öğretmenim sözleri,
Öğretmenim Canım Benim Sözleri,
Öğretmen Şarkıları Sözleri,
Öğretmen Şarkıları,
Öğretmenler Günü Şarkısı,


Yorumlar