Öğretmen Marşı Sözleri -Öğretmen Marşı Karaoke

Öğretmen Marşı-Öğretmen Marşı dinle,Öğretmen marşı sözlü,Öğretmen Marşı Sözleri indir,Öğretmen Marşı söz,öğretmen marşı pdf,

öğretmen marşı dinle




      ÖĞRETMEN MARŞI


Alnımızda bilgilerden bir çelenk,

Nura doğru can atan Türk genciyiz.

Yeryüzünde yoktur, olmaz Türk'e denk;

Korku bilmez soyumuz.


Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;

Yurdum seni yüceltmeye andlar olsun.


Candan açtık cehle karşı bir savaş,

Ey bu yolda and içen genç arkadaş!;

Öğren öğret halka hakkı, gürle coş;

Durma durma koş!


Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;

Yurdum seni yüceltmeye andlar olsun.


                           İsmail Hikmet Ertaylan

öğretmen marşı sözleri



Öğretmen Marşı Dinle Youtube




Öğretmen Marşı Karaoke Youtube






ÖĞRETMEN MARŞI NOTALARI

öğretmen marşı sözleri notaları,öğretmen marşı notaları do re mi,
öğretmen marşı notaları,öğretmen marşı nota,öğretmen marş ve notaları,

öğretmen marşı notaları do re mi









Öğretmen Marşı İle İlgili Sorular-ÖDEV

1-Öğretmen Marşı'nın söz yazarı ve bestecisi kimdir? 

Söz Yazarı: İsmail Hikmet Ertaylan
Bestecisi :Memduh Cevat Altar


2-Öğretmen Marşı kimin,kim yazdı ,kime ait?
Öğretmen Marşı'nı  İsmail Hikmet Ertaylan yazmıştır. 


3-İsmail Hikmet Ertaylan kimdir?



4- Memduh Cevad Altar kimdir?

Cevad Memduh Altar'ın, 1931 yılında, sanat ve müzik tarihi öğretmenliği yapmakta olduğu Gazi Muallim Mektebi (Gazi Eğitim Enstitüsü) için yazdığı ilk ve tek bestesi olan G.M.M. Marşı, sonradan Öğretmenler Marşı olarak benimsenmiştir.




Yorumlar