KUM KUM KUMBARA Tutum Haftası Şarkıları

Kumbara Şarkısı,kumbara şarkıları,Kumbara Şarkısı Şarkı Sözleri,Kumbara Sözleri,
Kumbara Şarkısı Sözleri,Tasarruf Haftası,Yerli Malı Haftası,kumbara ile ilgili şarkılar





Babam verince para . 
Kum kum kumbara.
Göz kırpar hemen bana . 
Kum kum kumbara.


Çok sıkılır sevmeyince.
Her gün harçlık vermeyince.
Benim küçük bankam.
Arkadaşım kankam


Annem verince para.
Kum kum kumbara.
Göz kırpar hemen bana.
Kum kum kumbara


Çok acıkır doymayınca.
Her gün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam.
Arkadaşım kankam
Kumbaram.


Bir gün düşersen dara .
Kum kum kumbara
İçinde hazır para.
Kum kum kumbara


Çok sıkılır sevmeyince.
Her gün harçlık vermeyince.
Benim küçük bankam.
Arkadaşım kankam


Şıngır şıngır kumbara.
Kum kum kumbara
İçinde dolu para.
Kum kum kumbara.


Çok acıkır doymayınca.
Her gün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam.

Yorumlar