Saat İle İlgili Bilmeceler-Saat Bilmecesi Okul Öncesi-1.Sınıf

Saat ile ilgili Bilmeceler-Saat bilmecesi,okul öncesi saat ile ilgili bilmeceler,saat ile alakalı bilmeceler,zaman kavramı ile ilgili bilmeceler,saat bilmecesi okul öncesi,saat ile alakalı bilmece,bilmeceler ve cevapları




1-Ben giderim o gider,
   Kolumda tik tak eder.


2-Bir küçücük finana, 
  Dünya ona inana. 


3-Benim adım iki hece.
   Çalışırım gündüz gece. 


4-İçimde akrep var,
  Zarar vermeden turlar. 


5-Herkes yatar, uyur, 
   O, uyanık oturur. 


6-Bir kızım var, hep çalışır. 


7-Trik trak, trik trak!
   Diyor vakit geçiyor bak. 


8-Bu bahçede on iki kapı,
   İnsan elinin yaptığı yapı. 


9-Çinçinli hamam,
   Kubbesi tamam,
   Bir gelin aldım,
   Babası imam.


10-Yirmi dört kez gün boyu
   Yinelenmektir huyu
   Bu da zaman parçası
   Altmış dakika boyu. 



👆 İlk 10 bilmecenin cevabı saattir 🕗

Toyzz Shop TR

11-Sokmayan akrep nerede yaşar. (Saatte)


12-Çaldığı halde kaçmayan şey nedir. (Çalar saat)


13-Çınçınlı hamam.
    Kubbesi tamam.
    Bir gelin aldım.
    Babası imam. (Çalar saat)


14-Hangi saatte çay içilmez. (Duvar saatinde)


15-Babası tembel, anası çalışkan.
    Altmış tane çocukları var. (Saat, akrep, yelkovan, dakika)



Toyzz Shop TR


Yorumlar