KOLAY TEKERLEMELER OKUL ÖNCESİ 1.SINIF 2.SINIF

Okul öncesi ve ilkokul tekerlemeleri,1.sınıf,2.sınıf kolay tekerlemeler

ÇATLAK PATLAK (tekerleme)
Mutfakta neler oluyor,
Fasulye bakla bakla bakla yanında kızartma .
Kızarmıyor bana bakıyor,
Hayırdır inşallah hey!
Çatlak patlak üstü yuvarlak,
Kremalı börek sütlü çörek,
Çek dostum çek,
Elini yoldan çek.

Çek çek amca burnu kanca,
Al sana benden bir patlıcan,
Patlıcanın yarısı
Doktor beyin karısı bircik,ikicik,üçcük
Dörtcük,beşcik,altıcık,yedicik,sekizcik,dokuzcuk,oncuk
Mavi boncuk....






İlkokul tekerlemeleri,okul öncesi,anasınıfı,1.sınıf,2.sınıf tekerlemeleri,kısa ve kolay tekerlemeler,
 

HANIM KIZI(tekerleme)


Çan çan çikolata,
Hani bize limonata?
Limonata bitti,
Hanım kızı gitti.
Nereye gitti?
İstanbul'a gitti.
İstanbul'da ne yapacak?
Terlik pabuç alacak.
Terliği pabucu ne yapacak?
Düğünlerde,
Şıngır mıngır oynayacak.




Komşu Komşu


-Komsu komsu hu hu

-Oğlun geldi mi?

-Geldi.

-Ne getirdi?

-İnci boncuk.

-Kime kime?

-Sana bana.

-Baska kime?

-Kara kediye.

-Kara kedi nerde?

-Ağaca çıktı.

-Ağaç nerde?

-Balta kesti.

-Balta nerde?

-Suya düştü.

-Su nerde?

-İnek içti.

-İnek nerde?

-Dağa kaçtı.

-Dağ nerde?

-Yandi bitti,kül oldu.





PORTAKALI SOYDUM (tekerleme)

Portakalı soydum
Baş ucuma koydum
Ben bir yalan uydurdum
Duma Duma Dum
Kırmızı mum
Dolapta pekmez
Yala Yala bitmez
Ayşecik Cik Cik Cik
Fatmacık Cık Cık Cık
Sen bu oyundan çık 



Toyzz Shop TR


TOP
Bir iki üç
Söylemesi güç
Sana verdim bir elma
Adını koydum Fatma
Hop hop hop
Bir büyük altın top



TEKİR
Bir iki tombul tekir
Camdan bakar
Başına takar
Hop hop, altın top






OYUN
Oooo.....
İğne battı,
Canımı yaktı,
Tombul kuş Arabaya koş.
Arabanın tekeri,
İstanbul'un şekeri.
Hop Hop altın top,
Bundan başka oyun yok.


EBE

Ebe ebe gel bize
Uzaktan vur elimize
Eğer vuramazsan
Ebesin ebe
Bir, iki, üç, dört, beş, altı, yedi,
Bunu sana kim dedi?
Diyen dedi on yedi
Yağlı böreği kim yedi?


KÜÇÜK DOSTUM

Küçük dostum gelsene
Ellerini versene
Ellerimizle şap şap
Ayaklarımızla rap rap
Bir şöyle, bir böyle
Dans edelim seninle.


KUZU

Kuzu kuzu mee
Bin tepeme
Haydi gidelim
Hacı dedeme
Hacı dedem hasta
Mendili bohça
Kendisi hoca


ELLERİM

Ellerim tombik tombik,
Kirlenince çok komik
Kirli eller sevilmez
Güzelliği görülmez
Dişlerim bakım ister
Hele saçlar, hele scalar
Uzayınca tırnaklar
Kirlenince kulaklar
Bize pis derler, pis derler



PATLICAN
Patlıcan var patlıcan,
Patlasın senin kocan.
Şisko şisko biberler,
Arabaya bindiler.
Elmalar yedi buçuk,
Onu yedi, bir çocuk.
Patlıcandan bıktım,
Ben oyundan çıktım!



PİTİ PİTİ

Ooooopiti piti
Kremanın sepeti
Terazi lastik jimnastik
Biz size geldik bitlendik
Hamama gittik temizlendik
Dik Dik Dİk
Son dersimiz matematik


ÜŞÜDÜM
Üşüdüm üşüdüm,daldan elma düşürdüm,
Elmamı yediler,bana cüce dediler
Cücelikten çıktım,ablama vardım,
Ablam hasta,çorbası tasta
Alçık balçık sen bu oyundan çık.




CAM
Bir cam
İki cam
Üç cam
Dört cam
Beş cam
Altı cam
Yedi cam
Sekiz cam
Dokuz cam
On cam
Bu da benim amcam.






__________________
tekerlemeler 1. sınıf,
2 sınıf tekerlemeler,
TEKERLEMELER kolay,
2. sınıf tekerlemeler,
Bilmece ve TEKERLEMELER,
1. sınıf tekerlemeler 2020,
1.sınıf tekerleme pdf,
1.sınıf tekerlemeler ve sayışmalar,
1.sınıf tekerleme ezberleme,
İlkokul1 tekerleme,

Yorumlar