İlköğretim Haftası Şarkıları - Okul İle İlgili Şarkılar

İLKÖĞRETİM HAFTASI İLE İLGİLİ ŞARKILAR-OKUL İLE İLGİLİ ŞARKILAR
Okula Başladık Heya Şarkısı,Okul Yolu Düz Gider Şarkısı,Okul Zili Şarkısı,Okulum Şarkısı,Okula Gidiyorum Şarkısı,Okul Vakti Şarkısı,Okulumu Pek Çok Pek Çok Severim Şarkısı  www.okuloncesiveilkokuletkinlikleri.com  👈 



OKULA  BAŞLADIK HEYA 💓
 

  OKUL YOLU DÜZ GİDER 💓
 


OKULA GELDİM ŞARKISI 💓
 



1.SINIF MARŞI 💓

  OKUL ŞARKISI 💓


 OKUL VAKTİ ŞARKISI 💓


 OKULA GİDİYORUM 💓



OKUL YOLU 💓


OKUL ZİLİ 💓


OKUL AÇILDI💓


OKULA GELDİM KARAOKE 💓


OKUL YOLU DÜZ GİDER ŞARKI SÖZÜ

Okul yolu düz gider
Çocuklar bayram eder
Öğretmenler olmasa
Emekler boşa gider


Okul yolu taş olur
Çalışkanlar baş olur
Tembel tembel gezenin
İki gözü yaş olur



OKULA BAŞLADIK HEYA ŞARKI SÖZÜ

Okula başladık heya.
Okula başladık-2

Sevgili öğretmenim günaydın size.
Sevgili kardeşlerim günaydın size.

Okula başladık heya.
Okula başladık-2

Müziği sevdiren heya.
Müziği sevdiren-2

Derslerimiz çok güzel.
Çalışmak güzel.

Derslerimiz pek güzel.
Çalışmak güzel-2

Okulu sevdiren heya.
Yaşamı sevdiren.

Okula başladık heya.
Okula başladık.-2



OKULA GELDİM ŞARKI SÖZÜ

Okula geldim öğrenci oldum
Arkadaş buldum sevinçle doldum.
Okula geldim öğrenci oldum
Arkadaş buldum sevinçle doldum.

Oyun oynadık güne doymadık
Ziller çalmasa paydos olmasa.
Oyun oynadık  güne doymadık
Ziller çalmasa  paydos olmasa.



1.SINIF MARŞI ŞARKI SÖZÜ
Okulumuz ilkokul 
Sınıfımız birinci
İçimizde okuma 
Bayramının sevinci.

Birinci Sınıflar 
Birincidir Birinci
Okumada Yazmada
Birincidir Birinci

Yüzlerimiz tertemiz 
Yüreğimizde inci.
Okumada yazmada 
Birinciyiz birinci.

Birinci Sınıflar
Birincidir Birinci
Okumada Yazmada
Birincidir Birinci









Yorumlar